czwartek, 2 sierpnia 2012

Rozdział 14

Rano obudziły mnie jakieś śmiechy z kuchni. Ubrałam więc szlafrok i poszłam tam. Koło stołu siedziała Alice, Roksana i Niall.
- Hej wszystkim ! - powiedziałam rozespana.
- Hej ! - powiedzieli razem.
- Mam nadzieję, że pamiętasz, że spotkanie z Seleną Gomez jest o 13.00. - powiedziała Roksana
- Co ?! Jakie spotkanie ?!
- Przecież zostawiłam ci wczoraj wiadomość w skrzynce pocztowej.
- Boże ! Zapomniałam wczoraj popatrzyć. A która jest teraz godzina ?
- 10.30.
- Okay. To idę się przebrać.
- Okay. - powiedziała Niall.
Z łazienki wyszłam po jakichś 30 minutach. Miałam na sobie jeansowe szorty, biały T-shirt z flagą Wielkiej Brytanii, czerwone conversy, a włosy zostawiłam rozpuszczone.
- Wooowww ! - powiedział Niall.
- Emm... Co? Aż tak okropnie ? - spytałam.
- No co ty ?! Jest super !
- Dziękuje. - powiedziałam i pocałowałam go w policzek.
Usiadłam i zjadłam spokojnie śniadanie. Później Alice zrobiła mi lekki makijaż.. Ubrałam jeszcze ciemne okulary, wzięłam torebke i wyszłam. Będąc jeszcze na schodach usłyszałam :
- Juulkaa ! - to był głos Niall'a.
- Tak ?
- Może zawiozę cię na to spotkanie ?
- Emm.. Nie chcę zawracać ci głowy.
- Och przestań. To żaden problem.
- Hmm.. To okay.
- To chodźmy. - powiedział Niall.
Gdy jechaliśmy, Niall włączył radio. Leciała akurat ich piosenka. Gdy usłyszałam głos Harry'ego, poczułam jakby ukłucie w sercu. Poprosiłam, więc żeby włączył coś innego. Po chwili ciszy Niall spytał :
- Sorki, że pytam, ale czemu nie chcesz wybaczyć Harry'emu ? Ta dziewczyna to była jego siostra.
- Właściwie to sama nie wiem czemu. Boję się, że on w ogóle mnie nie chce i jest ze mną z litości po tym wypadku.
- Co ty mówisz ?! On poza tobą świata nie widzi ! Nic nie je, chodzi jak struty. W ogóle nie da się z nim gadać, bo od razu zaczyna mówić o tobie.
- Hmmm... No nie wiem czy umiem znowu z nim być.
- Przynajmniej spotkajcie się i porozmawiajcie.
- No okay. Powiedz mu, że mogę dziś o 16.00 w tej knajpie za rogiem.
- Okay. - powiedziała Niall zadowolony.
Spotkanie z Seleną minęła szybko i miło. Selena zaproponowałam mi, żebym nagrała z nią piosenke, cover   " Forever Young ". Od razu się zgodziłam, bo była moja ulubioną piosenką. Po spotkaniu wyjęłam mojego iPad'a z torebki. Miałam jedną nową wiadomość od Harry'ego.

" Hej ! Cieszę się, że zgodziłaś się na spotkanie. Zawsze Twój Harry Xxxxxxx "

" No ja też się ciesze. W końcu dowiem się prawdy. Mam taką nadzieję. "

" Obiecuję, wszystko Ci wytłumaczę ! Kocham Cię, nie mogę bez Ciebie żyć ! "

Nie wiedziałam co mam mu odpisać, więc włożyłam iPad'a z powrotem do torebki. Do domu wróciłam o 15. Powiedziałam o spotkaniu dziewczynom i poszłam zalogować się na Fb. Przed 16 wzięłam torebkę i poszłam do knajpy. Siedziałam przy stoliku chwilę sama. Pare minut po 16 przyszedł Harry. Gdy go zobaczyłam, zdziwiłam się.....

___________________________________________________________________________________

Zdjęcia :




                                                             Zayn i Niall : **





Awwwww : ***






Chłopcy w Londynie, w studiu :


  








                                                           Mina tego gościa : PP






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz