czwartek, 23 sierpnia 2012

Newsy.

Witajcie !
Bardzo Was przepraszam, że tak długo nic nie dodawałam, ale niestety nie miałam czasu, żeby wejść na kompa. Dziś dodam pare nowości, a jutro postaram się dodać kolejny rozdział.

A więc tak : 

Chłopcu przygotowali niespodzianke dla Directioners. Oto ona : 






                  Czyżby kolejny HIT ? Zobaczymy : ) Ale już nie moge się doczekać kiedy ją usłyszymy ; ))


Będzie to piosenka promująca ich nową płyte.



Wczoraj Zayn dezaktywował swoje konto na Twitterze. 


Jego dwa ostatnie Tweety.


Tł.: ' Moi fani, którzy mają mi coś ważnego do powiedzenia mogą pisać do mnie na konto one direction ;) x '

' Przyczyną, dla której nie publikuję tweetów tak często jak kiedyś jest to, że mam dość bezużytecznych opinii i hate’ów, które dostaję codziennie żegnam twitterze :) ' 



No a teraz wesoła wiadomość ; )
Zayn z powrotem aktywował swoje konto ! Yeah.



Tł. :  " Przepraszam , dostawałem trochę obelg na tt ale nie chce zawieść moich
fanów. Dlatego wróciłem"



Chłopcy nagrywają dziś teledysk. Nie wiadomo do jakiej piosenki i gdzie, ale z przypuszczeń wynika, że pewnie do "Live While We're Young".



 Zdjęcia chłopaków z wczoraj :




                                          Nowa fryzura Louisa <3 Omomomommomom  ; ))








 Chłopcy nagrali specjalne banery, na galę "Video Music Awards" która odbędzie się 6 września. 1D zaśpiewają na niej nowy singiel :)


Zapowiedź :




Zdjęcia :

















Gdy będzie 2000 wejść, będe miała  dla Was niespodziankę.... : ))

Miłego czytania życzę : *

~ by Iwonaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz