piątek, 24 sierpnia 2012

Rozdział 19

O godzinie 17:00 przebrałam się i przygotowałam na kolację u Alice. O 18:00 wyjechaliśmy z mieszkania, a na miejscu byliśmy po pół godziny, bo miasto było bardzo zatłoczone. Przywitaliśmy się i zasiadliśmy do stołu. Rozmawiałam z dziewczynami, bo Harry prawie w ogóle był ' nieobecny ' . Nie wiedziałam jak mu pomóc. W drodze do domu spytałam.
- Co się dzieje ? W ogóle się nie odzywasz ?
- Mmmm.... Myślę cały czas o tym nagraniu. Hmm, nie wiem co robić.
- Jak to co ? Pogódź się z nimi i nagrajcie to !
- Serio ?!
- No jasne !
Później wzięłam mojego i Pada i napisałam do Louis's, żeby przyszli do nas i oglądniemy sobie jakiś film. Louis odpisał :

" A czy Pan Harold tego chce ?"

" Czy chce, czy nie macie przyjść. " - odpisałam.

" Okay.  To za pół godzny będziemy. "

" Dzięki. "

Wybrałam jakiś film i przygotowałam mały poczęstunek. Parę minut później usłyszałam dzwonek do drzwi i szybko je otworzyłam. Na korytarzu stał Louis i bardzo się zdziwiłam, bo myślałam, że przyjdzie cała czwórka. Zaprosiłam go do środka i zaczęliśmy rozmawiać.
- No więc... - zaczęłam.
- Chodzi o to nagranie ? - zapytał, przerywając mi.
- Em... tak. Mi nie chodzi o to, że nie mogę z Wami zaśpiewać, ale o to, że nie powiedzieliście Harry'emu o waszym pomyśle.
- Bo wiedzieliśmy, że się nie zgodzi.
- Ale skąd ta pewność ? Przecież mogliście mu o wszystkim powiedzieć, zobaczylibyście jak by na to zareagował. A zresztą zaraz mu to wytłumaczymy.
Poszłam do sypialni po Harry'ego i powiedziała, że mamy gościa. On wszedł do salonu i zaczął na mnie ' krzyczeć ' .
- Co on tu robi ?!
- Yyyy... Przyszedł mi wytłumaczyć całą tą sytuację.
- Ale ja Ci już wytłumaczyłam ! Myślałem, że można na Ciebie liczyć !
- Jak mamy Tak rozmawiać to nie gadajmy w ogóle! Nara !
Wyszłam z domu zabierając tylko torebkę z dokumentami. Zatrzymałam taxi i pojechałam do Alice. Opowiedziałam jej o całym zajściu.
- Mam dość tych jego ' fochów ' !
- Rozumiem Cię.
- Jak możesz to pojechałabys jutro i spakowała trochę moich rzeczy ? Dam Ci kluczę.
- Okay.
- Dzięki. Ja idę spać. Dobranoc.
- Dobranoc...

___________________________________________________________________________________

Wiem, dzisiaj krótki.... Przepraszam. Następny bd dłuższy ; )

To podobno " Live While We're Young "
Posłuchajcie same i napiszcie w komentarzach co o tym myślicie : )





 Dzisiaj tyle : *

Pozdrawiam.

~ by Iwonaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz