środa, 15 sierpnia 2012

Rozdział 18

Rano obudziłam się o 10. Harry'ego nie było w łóżku, więc poszłam do kuchni. Tam też go nie było. Zaczęłam się denerwować, ale zobaczyłam kartkę na stole.

" Poszłem z chłopakami na ważne spotkanie. Wrócę koło 13.
                                                                                                Harry Xxxx "

Miałam 3 godziny wolne, więc postanowiłam pójść do sklepu, bo w naszej lodówce świeciło pustkami. Ubrałam jakiś T-shirt, na to dużą, szarą bluzę, czarne leginsy, brązowe botki, a do tego czarne okulary. Na klatce schodowej jakiś facet złapał mnie za ręke i powiedział :
- Niech pani lepiej wyjdzie tylnim wyjściem.
- Emmm.... Czemu ? - spytałam zdziwiona.
- Przy głównym stoi masa paparazzi. Czekają, aż pani wyjdzie.
- Och... Bardzo panu dziękuję.
- Nie ma za co. Do zobaczenia.. - powiedział i poszedł.
- Do widzenia. - odpowiedziałam.
Tak więc wyszłam tylnym wyjściem i wsiadłam do taksówki. W sklepie spotkałam Alice i Roksanę. Gdy je zobaczyłam szybko do nich podbiegłam i krzyknęłam.
- Hej laski !!
- Jezu ! Julka co ty tu robisz?! - spytała wystraszona Alice.
- To co wy ! Zakupy ! - odpowiedziałam.
- A jak tam z Tobą i Harrym ? - spytała Roksana.
- Super !
- To się ciesze.
- No. A jak między Tobą i Liam'em ?
- No, coraz lepiej.
- A co się stało ?
- Pokłóciliśmy się kiedyś, ale wszystko już wraca do normy.
- Jeden dzień mnie nie było, a tu tyle się działo. - powiedziałam.
- To może wpadniecie do nas na kolację ? - spytała Alice.
- Okay, ale spytam jeszcze Hazzę.
- Dobra. To napisz mi potem.
- No spoko. - odpowiedziałam.
Rozmawiałyśmy jeszcze jakąś chwile i rozeszłyśmy się do domów. Siedząc w taksówce usłyszałam dźwięk z mojego iPad'a. Dzwonił nieznany numer, nie wiedziałam czy odebrać ale po chwile zdecydowałam się.
- Halo ?
- Hej laska ! Tu Selena.
- Ooo ! Hej !
- Dzwonię w sprawie piosenki. Pasuje Ci czwartek za 3 tygodnie ?
- Ale o co chodzi ? - spytałam zdziwiona.
- Ej księżniczko ! Obudź się ! Dziś jest środa, a za 3 tygodnie w czwartek będziesz nagrywać piosenkę " Forever Young ". Twoję ulubioną.
- No pasuje, pasuje.
- Co ten Harry z Tobą zrobił ?! O niczym nie pamiętasz?
- Pamiętam, tylko zaskoczyłaś mnie tym telefonem i wgl.
- No okay, rozumiem. Przepraszam, ale ja już muszę kończyć, zdzwonimy się jeszcze. Paaa.
- Paaa. - pożegnałam się.
Po paru minutach dojechaliśmy pod mieszkanie. Przy wejściu stała masa paparazzi. Wchodząc słyszałam wiele pytań. Nie odpowiadałam na nie i szłam dalej. W końcu dudało mi się dojść do środka. Gdy wchodziłam do mieszkania zauważyłam, że drzwi nie były zamknięte na zamek. W środku zobaczyłam Harry'rgo oglądającego jakis film.
- Hej kochanie ! - powiedziałam odkładając reklamówki z zakupami.
- Hej ! - podszedł i pocałował mnie w czoło.
- Miałeś wrócić koło 13, a jest dopiero 12.
- A co ? Nie cieszysz się że już jestem ?
- Pewnie, że się ciesze, ale nie zrobiłam jeszcze obiadu.
- Tym się nie martw. Najwyżej zjemy coś na mieście.
- No okay. A teraz powiedz mi co się stało.
- Nic. - powiedział spuszczając głowę.
- No przecież widzę.
- Pokłóciłem się z chłopakami.
- O co poszło ? - spytałam.
- O ten cover co mieliśmy z Tobą nagrywać. Bo oni zaproponowali Carly Rae Jepsen, żeby zaśpiewała to z nami. Nawet nic mi o tym nie powiedzieli jak do nich dzwoniłem. - powiedział zdenerwowany.
- Wiesz, to może niech ona to z Wami zaśpiewa. Ma lepszy głos niż ja i jest bardziej znana. - powiedziałam.
- Nieee !!! Albo Ty to z nami zaśpiewasz albo ja nie zaśpiewam z nimi.
- Będziesz z nimi śpiewał i kropka. To dla Was wielka szansa. Ja i tak juz nagrywam z Seleną. Z Wami nagram jakąś inna piosenkę. Może nawet Waszą, albo moją, a nie cover.
- Okay. Ale jeszcze to przemysle, bo nie wiem czy chcę z Nią śpiewać.
- Dobra. Oooo. Przypomniałam sobie. Dziewczyny zaprosiły Nas na kolację. Pójdziemy ?
- Pewnie.
Widziałam , że Harry jest niezadowolony z pomysłu chłopaków. Nie chciałam mu przeszkadzać, więc zrobiłam sobie kawę i poszłam do sypialni zalogować się na Fb. W między czasie zadzwoniłam do rodziców z informacją, o zmianie adresu.


___________________________________________________________________________________

Krążą plotki, że Zayn po Ceremonii Zamknięcia Igrzysk Olimpijskich poprosił jedną z tancerek  numer telefonu.

Tu macie LINK
Przeczytajcie sobie.



TUTAJ znalazłam cover WMYB. Śpiewa go Rita Ora. Posłuchajcie, a opinie piszcie w komentarzach : )

A to covery piosenek 1D w wykonaniu polskich osób : )













A tutaj Danielle tańcząca na Olimpiadzie, trochę mało widać ale ważne, że jest : ))






                                                         0.56 widać Danielle. To ją podnoszą ci faceci.


~ by Iwonaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz