poniedziałek, 3 września 2012

Rozdział 22.

Gdy przyjechaliśmy do domu, od razu poszłam się ukąpać, a później spać, bo byłam zmęczona całym tym zwarjowanym dniem.
      

                                     *******************************

Rano obudził mnie telefon. Dzwoniła moja menadżerka - Anna.
- Halo ? - odebrałam rozespana.
- Cześć ! Mam nadzieję, że Cię nie obudziłam ?
- Nie, no coś ty !
- Mam do Cibię ważną sprawę. Jeśli możesz to spotkajmy się za 2 godziny.
- Okay. A która jest ?
- 10.00
- O Matko ! A gdzie mamy się spotkać ?
- W tej restauracji gdzie zawsze.
- Okay. To do zobaczenia. - odpowiedziałam
- Paaa. - pożegnała się Anna.
Popatrzyłam na łózko, nie było w nim Harry'ego. Pomyślałam, że jest w kuchni albo w salonie, więc poszłam sprawdzić. Nie było go tam, ale na stole zobaczyłam karteczkę.

"Poszedłem do sklepu, po zakupy. Niedługo wrócę.
                                                                               Harry Xxxxxxxx "

Po przeczytaniu poszłam do łazienki przebrać się i umyć. Postanowiłam ubrać biały T-shirt z napisem            ' London ' i obrazkiem Big Bena, czarne conversy, czerwone rurki, a włosy zostawiłam rozpuszczone. Po jakichś 30 minutach wyszłam, zobaczyłam Harry'ego stojącego w kuchni. Przygotowywał śniadanie. Podeszłam do niego od tyłu, tak cicho jak tylko umiałam. Zasłoniłam mu oczy dłońmi i spytałam :
- Zgadnij kto to ?
- Em... Roksana ?
- Niee.
- Gemma ?
- Nieee.
- Głuptasie wiem że to Ty. - powiedział i zdjął moje dłonie z jego oczu.
- Gdzie byłeś tak długo? - spytałam
- W sklepie. Przepraszam , ale były długie kolejki. - poweidział.
- Okay, okay.
Wtedy Hazza podszedł do mnie bliżej i pocałował mnie namiętnie.
- Mmmmm.... Jak miłooo... - powiedziałam
- Mrrrrrrr...... A co robisz po południu ?
- O 12 mam spotkanie z Anną.
- To może po spotkaniu pójdziemy na obiad ?
- Pewnie ! - powiedziałam i pocałowałam go w policzek.
- To super ! A teraz siądź i zjedz śniadanie.
- Okay.
Podczas śniadania rozmawialiśmy i śmialiśmy się. Około 11:30 poszłam na spotkanie. W restauracji czekała już na mnie Anna.
- Hej ! - powiedziałam wchodząc.
- Hej kochana ! - odpowiedziała.
- No to jaka to sprawa ? Bo strasznie ciekawa jestem.
- No więc mam dwie wiadomości. Zacznę od tej, że dzwonili z wytwórni i już za 3 miesiące będziesz mogła wypromować swoją płytę. Mniej więcej tak w połowie września.
- Jezzuu ! To super ! - ucieszyłam się.
- A druga to taka, że ktoś chce, żebyś wystąpiła w jego teledysku.
- Yyyy... A kto to ?
- Nie moge powiedzieć.
- Jeju... No proszę.
- Przepraszam, ale obiecałam.
- No okay. - odpowiedziałam od niechcenia.
Jeszcze jakieś 2 godziny rozmawiałyśmy, a potem zadzwoniłam do Harry'ego żeby po mnie przyjechał. Około 15.00 byliśmy już na miejscu. W restauracji rozmawialiśmy o różnych sprawach. Spędziliśmy tak około 2 godzin. Po obiedzie pojechaliśmy do galerii. Postanowiłam kupić sobie parę ciuchów. Przed zakupami spacerowaliśmy po galerii, trzymając się za ręce. Parę osób poprosiło nas o autografy i o zdjęcia, Po jakichś 40 minutach spaceru weszliśmy do sklepu z sukienkami. Po przymierzeniu 5 w końcu trafiłam na odpowiednią. Właściwie to miałam nadzieję, bo podobała mi się najbardziej. Gdy wyszłam z przymierzalni, zobaczyłam Hazzę siedzącego na fotelu z szeroko otwartymi oczami.
- I jak ? - spytałam obkręcając się.
- Wyglądasz przepięknie ! - odpowiedział.
- Dziękuję !
- Mam nadzieję, że ją kupisz. - powiedział Hazza.
- Mam taki zamiar.
- Nawet nie próbuj się zastanawiać, tylko ją bierz. Ja za nią zapłacę.
- Nie no coś ty. Sama zapłacę.
- Niee. To będzie prezent ode mnie.
- No nie wiem.
- Proszę...
- No okay.
Jeszcze przez jakieś 30 minut chodziliśmy po galerii, aż w końcu pojechaliśmy do domu. Po jakichś 40 minutach dojechaliśmy. Harry otwierając drzwi do mieszkania dziwnie się do mnie uśmiechnął. Wchodząc oniemiałam z wrażenia....

_________________________________________________________________________________
I jak pierwszy dzień w szkole ?
Mi minął tak sobie. Zobaczymy co jutro będzie. Na początku to bałam się tego gimnazjum, ale mam nadzieję, żę tak źle niębezie jak sobie wyobrażam :D
A Wy do której klasy idziecie ?



Sony Music Polska potwierdziło, że nowy singiel 1D " Live While We're Young ' ukaże się 1 października w Polsce.

Nowy album chłopaków wyjdzie u nas w listopadzie.



Zdjęcia z lotniska :

                                                 Ale Zayn jest chuuudyy : /




                                           

                                           Harry i Nick mają takie same buty : P




To dziś tyle : P
Piszcie w komentarzach czy podobają się rozdziały: )

Pozdrawiam i życzę sukcesów w szkolę : )

~ Iwonaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz