piątek, 14 września 2012

Newsyy.

Hejkaa !!
Today Friday !!  Cieszycie się, bo ja BARDZOOO !!!!
U Nas zmiany, związane z blogiem. Więc tak teraz ustaliłyśmy że Marzena będzie dodawała rozdziały, a ja będę się zajmowała newsami..... Niestety nie wiem kiedy będą dodawane kolejne rozdziały, bo to zależy kiedy Marzena będzie dała rady. Ja postaram się dodawać nowości tak jak pisałam czyli w poniedziałki, środy i piątki. A czasami jak będę dała rady to też w inne dni : ))

Harry wczoraj :














Harry jednak nie będzie robił sobię sleeva, rozmyślił się ale zastanawia się nad tatuażem na klatce piersiowej. Harry opanuj się z tymi tattoo . xD


Oficjalne konto na Facebooku dodało zdjęcie nowej okładki albumy :


Ta okładnka bardziej mi się podoba bo wszystkich widać, a na tamtej Nialla było mało widać : D
Wszyscy jaki zaciesz xD


Harry wczoraj na imprezie w Londynie :










Danielle i Eleonor wczoraj :






Liam i Danielle z rodziną Liama w Disneylandzie :






Niall na swoich party : 




                                                         Jaki zaciesz : DDD



 

                                                            Też chce taki tort : PP








Dzisiaj tyle : PP
Komentujcie : P
Please follow me = zawsze follow back : ))     
Mój Twitter : ))

~ by Iwonaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz