wtorek, 11 września 2012

Heejj !

Przepraszam, że wczoraj nie napisałam ale miałam dużo nauki. Kurde, nie wyrabiam... : /
Więc tak, kolejne rozdziały będą dodawane w poniedziałki, środy i w piątki ( czasem w piątek nie będe dała rady więc będe dodawać w niedzielę albo sobotę. ) Mam nadzieję, że mnie rozumiecie....


Dzisiaj Lux ma urodziny !! Roczek ! Happy Birthday Lux !! ; ))




                                                            Jaki słoooodziak ! <3






Louis zmienił ikonkę na Twitterze





Hazza wrócił do UK. Zdjęcia z lotniska :







- Liam jest na Florydzie ( na wakacjach )
- Harry w Londynie
- Niall w Irlandii
- Louis w Kalifornii ( na wakacjach )
- Zayn w Bradford



Dzisiaj tyle, bo czasu nie mam. Musze się jeszcze na angielki nauczyć i jeszcze pare zadań zrobić xD

~ by Iwonaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz